0
Jak objednat?

Jak objednat?

​1.Na stránkách www.azurit.cz vyberu kategorii zboží, o které mám zájem a to v liště umístěné pod úvodním sliderem – obrázkem. Např. Trika, Mikiny, Čepice, Snapbacky, Média atd.

2.V dané kategorii vidím pod  sebou všechno zboží v této kategorii seřazeno od nejnovějšího (nahoře) po nejstarší (dole). Zboží mohu také filtrovat dle značky, barvy nebo velikosti. Toto lze nalézt v černém pruhu hned nad fotografiemi zboží.

3.Kliknutím na vybrané zboží (text nebo obrázek zboží) zobrazím stránku se všemi informacemi o zboží, velikosti skladem, tabulku velikostí, celkovou dostupnost, barevná provedení, složení a další informace.

4.Mám-li o zboží zájem, zvolím velikost v nabídce umístěné vpravo vedle fotografie produktu.

5.Mám-li zvolenou velikost, mohu zvolit případně i počet kusů zboží, o které mám zájem pokud je jich víc než jeden (například u médií jako jsou cédéčka).

6.V případě, že mám vše vybráno, a chci zboží koupit, kliknutím na zelenou ikonu "Vlož do košíku", umístěnou vpravo vedle fotografie zboží, vložím zboží do nákupního košíku.

7.Kliknutím na tuto ikonu, se zároveň přesunu do nákupního košíku, kde vidím zboží, jež mám v úmyslu koupit, včetně celkové ceny za dopravu a platbu.

8.V nákupním košíku mám také možnost zboží v něm uložené odebrat, a to kliknutím na červený křížek, umístěný vpravo vedle ceny zboží.

9.Chci-li nakupovat dále, kliknutím na zelenou ikonu "Pokračovat v nákupu", umístěnou vlevo v červeném pruhu s celkovou cenou za objednávku, se přesunu zpět na hlavní stranu eshopu a mohu pokračovat v nakupování. Zboží, které mám vloženo v košíku, v něm nadále zůstává.

10.V případě, že jsem již opět na hlavní stránce, a chci zboží z košíku odebrat, kliknu na bílou ikonu nákupního košíku, umístěnou v horní černé liště, úplně vpravo nahoře. Zde se mi zobrazuje počet položek v košíku (červené kolečko s číslem) nebo "(prázdný)", je-li košík prázdný. Po kliknutí se mi zobrazí v malé nabídce ihned pod ikonou košíku souhrn zboží, včetně červeného křížku u každé z nich, mám-li v košíku více položek. Kliknutím na červený křížek je zboží z košíku odebráno.

11.Chci-li nákup ukončit, a přejít k samotnému objednání, sroluju níže pod celkovou cenu v červeném pruhu, a vyberu způsob nákupu ze dvou variant – nákup s registrací nebo nákup bez registrace.

12.A) Nákup bez registrace

 

- do nadepsaných kolonek vyplním správně a pravdivě všechny potřebné údaje (jméno, příjmení, email, ulici a číslo popisné, město, PSČ, telefonní číslo). Údaje označené * jsou povinné a nelze bez jejich vyplnění pokračovat dále

- v kolonce Země vyberu stát, z něhož objednávám. K dispozici jsou tři možnosti. Česká Republika, Slovensko a Zahraničí pro ostatní státy

- chci-li zboží doručit na jinou adresu, než jsem uvedl, a než bude použita k fakturaci za zboží, kliknu na pole "Jiná doručovací adresa" a vyplním opět příslušná pole (jméno, příjmení, ulice a číslo popisné, město a PSČ)

- doprava a platba se vyplní automaticky sama dle objednaného zboží a země, ze které objednávám, a to z důvodu používání pouze jednoho dopravce (Česká Pošta) a způsobu platby na dobírku pro ČR a platbu předem pro SK a zahraničí

- mám-li poznámku ke své objednávce, napíšu ji do pole "Poznámka k objednávce"

- pro úspěšné dokončení objednávky zaškrtnu pole "Souhlasím s obchodními podmínkami". Bez souhlasu s obchodními podmínkami není možné objednávku dokončit.

- zkontroluji veškeré vyplněné údaje, zda mám správně vybráno zboží a jeho variantu nebo velikost, a cenu za zboží

- kliknutím na zelené pole "Dokončit objednávku za (...celková částka za objednávku...) Kč" dokončím objednávku

 

B) Nákup s registrací (Registrovat se)

 

-  kliknu na pole "Registrovat se". Výhody registrace a důvody proč se registrovat neleznete zde (odkaz/proklik na loyality program článek)

- zobrazí se mi tři kolonky navíc, kam napíšu svůj email (na který budu mít veden svůj účet na tomto eshopu), heslo k mému účtu, a znovu heslo k mému účtu, pro ověření správnosti hesla

- níže vyplním všechny potřebné údaje stejně jako při nákupu bez registrace

- do nadepsaných kolonek vyplním správně a pravdivě všechny potřebné údaje (jméno, příjmení, email, ulici a číslo popisné, město, PSČ, telefonní číslo). Údaje označené * jsou povinné a nelze bez jejich vyplnění pokračovat dále

- v kolonce Země vyberu stát, z něhož objednávám. K dispozici jsou tři možnosti. Česká Republika, Slovensko a Zahraničí pro ostatní státy

- chci-li zboží doručit na jinou adresu, než jsem uvedl, a než bude použita k fakturaci za zboží, kliknu na pole "Jiná doručovací adresa" a vyplním opět příslušná pole (jméno, příjmení, ulice a číslo popisné, město a PSČ)

- doprava a platba se vyplní automaticky sama dle objednaného zboží a země, ze které objednávám, a to z důvodu používání pouze jednoho dopravce (Česká Pošta) a způsobu platby na dobírku pro ČR a platbu předem pro SK a zahraničí

- mám-li poznámku ke své objednávce, napíšu ji do pole "Poznámka k objednávce"

- pro úspěšné dokončení objednávky zaškrtnu pole "Souhlasím s obchodními podmínkami". Bez souhlasu s obchodními podmínkami není možné objednávku dokončit.

- zkontroluji veškeré vyplněné údaje, zda mám správně vybráno zboží a jeho variantu nebo velikost, a cenu za zboží

- kliknutím na zelené pole "Dokončit objednávku za (...celková částka za objednávku...) Kč" dokončím objednávku

13.Po dokončení objednávky se mi zobrazí stránka "Dokončená objednávka", která mne informuje o úspěšném dokončení objednávky, a o tom, že všechny informace o mé objednávce byly právě odeslány na mnou uvedenou emailovou adresu.

14.Zkontroluji svůj email, zda mi dorazilo potvrzení o přijaté objednávce, kde najdu její číslo, obsah, vyplněné údaje a celkovou částku za objednávku. V případě, že email dorazil, objednávka je úspěšně dokončena a dál se nemusím o nic starat. Pokud jsem provedl zároveň registraci, dorazí mi také samostatný email o úspěšné registraci, kde naleznu údaje poskytnuté při registraci, email pro přihlášení k mému účtu na stránkách eshopu a heslo ke svému účtu.

15.Pokud email s potvrzením objednávky nedorazil maximálně do deseti minut od uzavření objednávky, zřejmě objednávka neproběhla v pořádku. V tom případě kontaktuji eshop emailem na adresu shop@azurit.cz nebo přes kontaktní formulář na  stránce kontakt.